Gyakori kérdések

Fizetési lehetőségek:

  • SimplePay. Ingyenes online kártyás fizetés.
  • Banki átutalás. A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatokat a vásárlás folyamán olvashatja vagy az oldal alján.
  • Utánvét Csomag készhezvétele után kell fizetni a kiszállítást végző futárnak.

Az utaláshoz szükséges adatok: Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
Kedvezményezett neve: BARSII Trade Kft.
Adószám: 22689506-2-11
Cégjegyzékszám: 11-09-01-6925
Kedvezményezett számlaszáma: 11740030-20051929

Mikor kapom meg a csomagot?

Ha a termék elérhetősége "Raktáron" állapotban van, akkor 2-3 munkanap a kiszállítási idő.
Ha a termék "Szállítási idő 10-12 nap" állapotban van, akkor 10-12 munkanap lenne a kiszállítási idő.

Hibás terméket kaptam, mit csináljak?

Csomagolja be a kifogásolt terméket, a vásárlást igazoló nyugtával és a kitöltött minőségi kifogást bejelentő űrlappal, majd adja le a lezárt csomagot az ön által kiválasztott 4_skandinavia üzletben, vagy a szállítási díjat előre megfizetve küldje azt el az alábbi címre:

Barsii Trade Kft.
2900, Komárom
Beöthy Zsolt utca 28

Utóbbi esetben lehetőség van az info@4skandinavia.hu e-mail címen előzetes egyeztetés alapján visszaszállítást (GLS futárszolgálat) igényelni 1990 Ft szállítási díj felszámításával.

A csomag beérkezése után felvesszük a jegyzőkönyvet és 5 munkanapon belül értesítjük a továbbiakról.

Személyes átvétel esetén van lehetőségem az üzletbe felpróbálni a terméket/termékeket?

Az üzleteinkben történő csomagátvétel után, lehetősége van akár az üzleteinkben felpróbálni a megrendelt terméket/termékeket. Amennyiben valamilyen okból nem megfelelő a termék, lehetősége van azt a helyszínen, mint csomagátvételi ponton leadni. (Következő pontban részletezve) Ha másik méretet szeretne, akkor azt meg tudja vásárolni az üzletben, vagy megrendelheti webáruházunkban.

Mi a teendőm, ha nem tetszik a termék?

A terméket eredeti, kézhez kapott állapotában visszaszolgáltatja nekünk, majd visszautaljuk az értékét.

Csomagolja be a terméket/termékeket, a vásárlást igazoló nyugtával és a kitöltött elállási nyilatkozattal, majd adja le a lezárt csomagot az ön által kiválasztott 4_skandinavia üzletben, vagy a szállítási díjat előre megfizetve küldje azt el az alábbi címre:

Barsii Trade Kft.
2900, Komárom
Beöthy Zsolt utca 28

Utóbbi esetben lehetőség van az info@4skandinavia.hu e-mail címen előzetes egyeztetés alapján visszaszállítást (GLS futárszolgálat) igényelni 1990 Ft szállítási díj felszámításával.

Mi a teendőm, ha szín vagy méret cserét szeretnék kérni? 

A terméket eredeti, kézhez kapott állapotában visszaszolgáltatja, majd visszautaljuk az értékét. (Információk fent) Egy újabb rendelésben leadhatja a kívánt színt vagy méretet, vagy megvásárolhatja személyesen üzleteinkben.